[Linux-masaustu] Re: [Dernek] Re: [Linux-sohbet] Firefox 1.0 bilkent sunsite da hazir / nam-i dier ince gimp adimlari

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 16:32:18 EET

Merhaba,

Erçin EKER wrote:

>Sadece renk sayısını 128'e düşürdüm :)

:) Hmmm... Cok ilginc zira ben renk sayisini 16'ya kadar indirdigimde
bile anca 160 kb'a inebilmi$tim.
Kudret Bey de "gimp ile actim bir $ey degi$tirmeden yeniden kaydettim
kuculdu" dedigine gore benim genel gimp ayarlarimda bir terslik olsa gerek.
Hm hmmm...

Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694