[linux-masaustu] Linux Font problemi

---------

From: Serdar Özkan (serdar.ozkan@sampas.com.tr)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 11:34:10 EST

    Blank
    Size bi soru sormak istiyorum. Eger ilgilenebilirseniz sevinirim.
    Biz Oracle Form larini Linux ae taşımaya çalışıyoyuz.
    Windows da Registry da FontsSubstitutes diye bir dizine su sekilde bir ayar
    yapıyorduk.

    "MS Serif,0"="MS Serif,162"
    "Arial,0"="Arial,162"
    "Verdana,0"="Verdana,162"
    "Helvetica,0"="Helvetica,162"
    "Arial Tur"="Arial"

    Acaba bu ayarlara benzer ayarları Linux da yapabilme şansımız var mı?
    Yani bir nevi font mapping.
    Bir de Turkçe fontları yukledim. ama bazı fontlarda sorun var.
    Bana bunlarla ilgili bilgi verebilirseniz sevinirim.
    Teşekkürler...

    Serdar ÖZKAN

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/gif
    -- File: Blank Bkgrd.gif