[linux-masaustu] Re: Openoffice.org

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 05:29:46 EST

    On Mon, 2004-01-26 at 09:09, Volkan Evrin wrote:
    > Aslinda iyi bir soru. OOo hizli baslatici sistemde arka pilanda beklerken
    > 30-40 MB bellek kullaniyor. O zaman acinca hizli devreye giriyor. Fakat bu
    > da toplamda sistem uzerinde ciddi bir yuk getiriyor. Hizli baslatici devrede
    > olmayinca da gec acilma sozkonusu. Bu ikilem asilabilir mi?
    Debian bunu gecici bir cozum olarak prelink ile asiyor.

    Ximian (artik Novell)'den Michael Meeks <michael@ximian.com> Ximian
    OpenOffice (http://ooo.ximian.com/) uzerinde uzun bir suredir calisiyor
    ve Linux uzerinde OpenOffice uygulamasinin olabildigince kullanilabilir
    olmasini saglamak icin performans, gorsellik ve genel davranislar
    konusunda GNOME masaustu ile uyumluluk icin degisiklikler yapiyor.

    Saniyorum OpenOffice.org 1.2 surumunde bu degisiklikler de eklenecek ve
    daha etkileyici bir ofis paketimiz olacak.

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Þ.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part