[linux-masaustu] Re: squid problemine cevap

---------

From: Burak YILDIRIM (burak@iceleczakoop.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 20:58:56 EST

    1-) /var/log altındaki log dosyalarını inceleyin. messages dosyasında
    squid ile ilgili hata mesajlarını görebilirsiniz.
    2-) /var ayrı bir partition ise dolu olup olmadığına bakın. Değilse diskinizin
    dolu olmadığından emin olun. (df -h)
    3-) internete nasıl bağlandığınızı yazmamışsınız. sorun olduğunda proxy
    kullanmadan masq ile çıkın, bağlantınızın durumundan emin olun.