[linux-masaustu]

---------

From: Coskun KARACA (c.karaca@celiknet.com)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 05:21:36 EST

     selamlar.. internete bağlanmak için kullanığım linux serverda sanırım squid
    den kaynaklanan problemler var(ana makinede gelecek linux 2.0 ve squid 2.4
    kurulu).makineyi ilk açtığımda hemen her siteye hızlı bir şekilde
    girerken.belki 10 dakika sonra bazen yarım saat sonra sadece ilk başta
    girebildiğim sitelere girebiliyorum.yani belki ilk 3-5 dakikada ne kadar
    siteye girmişsem artık hep o sitelere girebiliyorum ve zaman geçtikcede
    sürekli makine yavaşlıyor(nete girerken).makineye restart atıyorum tekrardan
    hızlı ve hemen her yere girebilme imkanına kavuşuyorum.bu konuda acil
    yardımaihtiyacım var. bu arada squid e bazen stop verdiğim zaman hatalı diye
    bir ikaz alıyorum.makineyi açıp kapatıyorum yeniden düzeliyor. yardımcı
    olursanız sevinirim.