[linux-masaustu] Re: Open Office hyperlink sorunu

---------

From: Senol GULER (senol.guler@kunt.com.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 08:56:53 EST

    Cok ozur dilerim turkce karakter kullanmisim affiniza siginarak tekrar
    gonderiyorum

    Arkadaslar windows xp altinda open office 1.1 kullanmaya calisiyorum
    herhangi bir hucreye hyperlink ile baska bir excel (ya da open office =
    in kendi hesap tablosu farketmiyor) dosyasini acarken sadece dosya
    adini verip acarsam sorun cikmiyor fakat target verip dosyadaki belli
    bir calisma sayfasina erisim yapamiyorum (orn c:\abc.xls'in = dene
    isimli sheet i )
     'c:\abc.xls#dene' windows tarafindan bulunamiyor diye hata mesaji
    aliyorum (# i ! Olarak ta degistirmeyi denedim gene olmadi)
    onerisi olabilecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim

    Senol GULER

    Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin
    http://liste.linux.org.tr web arayuzunu kullanabilirsiniz.