[linux-masaustu] Oen Office hyperlink sorunu

---------

From: Senol GULER (senol.guler@kunt.com.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 08:46:13 EST

    Arkada=FElar windows xp alt=FDnda open office 1.1 kullanmaya =
    =E7al=FD=FE=FDyorum
    herhangi bir hucreye hyperlink ile ba=FEka bir excel (ya da open office =
    in
    kendi hesap tablosu farketmiyor) dosyas=FDn=FD a=E7arken sadece dosya =
    ad=FDn=FD
    verip a=E7arsam sorun c=FDkm=FDyor fakat target verip dosyadaki belli =
    bir
    =E7al=FD=FEma sayfas=FDna eri=FEim yapam=FDyorum (=F6rn c:\abc.xls'in =
    dene isimli
    sheet i )=20
    'c:\abc.xls#dene' windows taraf=FDndan bulunam=FDyor diye hata mesaj=FD
    al=FDyorum (# i ! Olarak ta de=F0i=FEtirmeyi denedim gene olmad=FD )
    =D6nerisi olabilecek arkada=FElara =FEimdiden te=FEekk=FCr ederim=20

    =DEenol GULER