[linux-masaustu] Re: Ozgur yazilim calismalarina FrontSITE destegi (i18n Session #1)

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Sat 03 Jan 2004 - 18:50:10 EST

    Belki bu kadar tartismanin icinde siritmis bir teklif olacak fakat birkac
    kisinin moderatorlugunu üstlenebilecegi online bazda bir cvs vasitasi ile
    cevirileri yapmaya ne dersiniz.. Ben son sinavlarimi bitirdim ve bir süre
    yeteri kadar vaktim var, gerekirse size bu konuda buradan da yardim
    edebilirim..
    Unutmayin böyle anlattiginiz gibi bir proje bir araya gelmelerle ancak kafada
    sac birakmaz bir hal alir ( Cok hosuma gitti Görkemin ifade tarzi umarim
    kusura bakmassin.. ). Online bir cvs olusturulmasi durumunda mutlaka katki
    orani artacaktir. Tek yapilmasi gereken düzenli araliklarla kontrol.
    Simdiden kolay gelsin

    --
    Yilmaz Cankaya
    Gentoo Linux 1.4rc3