[linux-masaustu] Re: GNOME'u Açınca Ses Neden Kesilir ?

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 22 Aug 2004 - 14:16:08 EEST

Alper> Merhaba Arkadaşlar,
Alper>
Alper> Slackware Linux 10 kullanıyorum. Dizüstü bilgisayarıma yeni kurdum ve
Alper> sesi alsamixer ile ayarladıktan sonra alsactl store komutu ile
Alper> kaydettirdim. Sorun yok. Ancak startx yazarak X.Org'a ve dolayısıyla ön
Alper> tanımlı masaüstü yöneticisi olan GNOME 2.6'da ses tamamen kısılmış
Alper> oluyor. Sadece volume seviyesi bıraktığım yerde kalıyor, PCM ve diğer
Alper> tüm seviyeler tamamen kısılmış oluyor. Linux Questions.org'a da sordum
Alper> herhangi bir cevap alamadım lütfen yardımcı olun.. Teşekkürler..

Gnome icin bilmiyorum.
KDE mixer kendi ses ayarlarini kendisi yukluyor mesela. KDE mixeri kapatirken (ya da X'i normal shutdown yaparken) otomatikman kaydediyor ayarlari. Belki gnome icindeki mixerde de oyledir
Saygilar.
Umut.