[linux-ileri] Re: smbfs mount %?ISO-8859-? ?ISO-8859-1?Q??ISO-8859-1?Q?ISO-8859-9

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Sat 25 Sep 2004 - 17:45:36 EEST

Selam,

> Murat Bey yaklasiminizi hic begenmedim, simdiye kadar
> bu baslikta 10 mesaj falan oldu herhalde, birisi
> soruya cevap vermeyi tercih etseydi 2 mesajda is
> bitebilirdi.

Yaklaşımımı beğenmemeniz tamamen sizin sorununuz. Ben de sizin yaklaşımınız
beÄŸenmiyorum?

Bu kadar zamandır bu listede bu tür konular tartışılıyor ama ne yazık ki
birisi çıkıp cevap verse idi tavrı yüzünden hala insanlar basit biraz
araştırılsa çözülebilecek sorularını buraya atmaya devam ediyorlar.

Ve sizlerin yüz vermesi nedeni ile de üstüne üstlük uyarı yaptığınız zamanda
terbiyesizlik yapabiliyorlar.

Yazdığım cevaba bakın gidip şuraya sorsanız daha iyi olur diyorum arkadaş sen
cevap verme de kim verirse versin diyor. Oysaki şunu farketmiyor bu tavrı
yüzünden kimse cevap vermiyor. Bilmiyor mu kimse bu listede cevabı en az 10
kişinin bildiğini ben biliyorum. Neden hiçbiri cevap vermedi bu tavır
yüzünden.

Siz ise bu tavra çanak tutuyorsunuz.

Kim nasıl davranırsa aynı şekilde anlayacağı dilden cevabını alır. Bu, bu
kadar basit.

Hala birisi bu kadar mail sonrasında bu listeye ne yazıp yazmaması gerektiğini
bilmiyorsa ne yapalım?

Bir tarafta olması gereken ARM de LED i kernel da nasıl enable edeceği sorusu
bir tarafta samba Türkçe sorusu. Algılanamıyor mu fark?

Ona buna cevap verdikten sonra bu listenin ne anlamı var?

> Bir daha bu linux-ileri listesine mesaj yazacagimi
> zannetmiyorum. Du bakiyim nasil unsubscribe
> olunuyordu? Tamamdir, siz gurulara kendi aranizda iyi
> eglenceler.

Yazıp yazmamanız sizin seçiminiz.

Siz çömeze de misketlerinizle iyi eğlenceler ...

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |