[linux-ileri] Re: smbfs mount %?ISO-8859-? ?ISO-8859-1?Q??ISO-8859-1?Q?ISO-8859-9

From: Turgay Zengin (turgayze@yahoo.com)
Date: Sat 25 Sep 2004 - 13:26:31 EEST

Murat Bey yaklasiminizi hic begenmedim, simdiye kadar
bu baslikta 10 mesaj falan oldu herhalde, birisi
soruya cevap vermeyi tercih etseydi 2 mesajda is
bitebilirdi.
Bir daha bu linux-ileri listesine mesaj yazacagimi
zannetmiyorum. Du bakiyim nasil unsubscribe
olunuyordu? Tamamdir, siz gurulara kendi aranizda iyi
eglenceler.

Saygilarimla,
Turgay Zengin