[linux-ileri] 25 domain 750 mb alan ödüllü yarışma

From: Tasova.GEN.TR (tasova@tasova.gen.tr)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 14:35:56 EEST

On Fri, 10 Sep 2004 12:01:18 +0300, mesut guler wrote:
> [...]
 paketlere
 chainlerinden

e.sxi

 ugramak

 --set-mark 4
 --set-mark
3

 32Kbit

 istiyorsunuz. Bu
 olacaktir.
 saglamakta

 99mbit
 32kbit

 Yerel
 yaramiyor

 yapmak
 calismaniz

 kullanmamasidir.

 yuzden,
 yapamamissiniz.
 azindan
 koyar

>ilginize tesekkurler.
>
>onceki yazdiklarimi elbette deneme olarak kullandigim bir
 makinada
> [...]
>kullandigim
>makinada ftp yi sinirlamak geldi. gatewayden ciktigindan zaten
>passive
>ftp kullaniyor olmali diye dusundum.
>
>verdiginiz linkleri inceliyorum.
>ek olarak:
>http://www.linux.org/docs/ldp/howto/ADSL-Bandwidth-Management-
>HOWTO/how-it-works.html
>http://www.szabilinux.hu/bandwidth/
>bu linkler de bu konuyla ilgili kaynak arayan arkadaslar icin
>faydali
>olabilir.
>
>Alper Bey ve size tekrar tesekkur ediyorum.

merhaba;

www.linuxinturkey.com sitesi İNTERNET MAHİR TUZAK MI ? konulu

makale yarışması düzenlemiş:

ÖDÜLLERİ:

http://www.linuxinturkey.com/?pg=oduller linkinde var..

1. ye 25 domainli 750 mb linux host veriyorlar.. belki ilginizi
çeker..