[linux-ileri] Port programlama - select() yapisinin kullanimi

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 11:46:46 EEST

Elimde ozel bir aygıt var, basitce inb() ve outb() ile belirli
registerlari okuyup yazarak isleyen bir mekanizma kurmus durumdayim.
Simdi bu sisteme bir kac analog input baglayip, inputlarda bir degisim
oldugu anda uygulamadan bir fonksiyonun calismasini saglamak istiyorum.
Port programming belgelerinde /dev/port özel aygiti üzerinden
programlama yapmanın dezavantaji olarak select() kullanamiyor olmak
gösteriliyor ancak ben /dev/port yontemini kullanmamama ragmen select()
yapisi ile gerektiginde uyanip ilgili degerleri portlardan nasil
okuyacagimi da bilmiyorum. Bu konuda fikri olan var mi :)