[linux-ileri] Re: VGA Controller Olmadan Klavye Kullanimi - Acil :)

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Sat 09 Oct 2004 - 00:00:57 EEST

Selam,

Ihtiyac duydugum ozellik bu degil. Oradaki mantikta select
kullandigimizda, tusa basildigi anda select'in altina dusmeyecek, enter
tusuna basilinca FD_ISSET calismaya baslayacak. Bana lazim olansa
herhangi bir tusa basildigi anda, onu yakalayip islem yapabilmek. Ayni
select ile 6 fd dinliyorum ve klavye isinin de burada olmasi gerekiyor.

fcntl(0, F_SETFL, FASYNC); veya FNDELAY de bu durumu degistirmiyor, tusa
basildigi anda okumak icin herkes curses apilerini ve dolayisiyla
terminal uzerinden yontemleri onermis. Klavyeye basildigi anda, enter
tusunu beklemeden okumanin bir yolu yok mu? Yoksa, cozum olarak,
terminal de kullanamayacagimiz dusunulurse, input API uzerinden okuma
yapmak mumkun olabilir mi? Yukarida da belirttigim gibi tek amacim, tty
kullanmadan, basilan tus kodunu aninda algilayabilmek :)