[linux-ileri] Re: VGA Controller Olmadan Klavye Kullanimi - Acil :)

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Fri 08 Oct 2004 - 23:16:16 EEST

Problem de burada, VGA controller olmadiginda tty de yok. Benim
istedigim, klavye inputunu basildigi anda alabilmek ve buna karsilik lcd
display uzerinde bir takim islemler yapmak. Seri konsol kullanma sansim yok.

ioctl(0, KDSKBMODE, K_RAW) ile bir deneme yapiyorum. Normal pcde
calisiyor ancak diger aygitta bir hata aliyor, ona bakmam lazim.

Bu yontem calisirsa sorunum kalmayacak, bir de buffer mekanizmasini
devre disi birakmak, tusa basildigi anda select ile ilgili scancode'u
almak icin gerekli diger ioctl'lerin ne oldugunu biliyor musunuz?