[linux-ileri] Re: LDAP ve Distribution List

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 08:56:23 EEST

Merhabalar...

> Fakat tum denemelerime ragmen bu grup
> icine kullanicilari(member) ekleyemedim.

denemeleriniz de ne yaptiginizi belirtebilir misiniz?
hangi islemler ve/veya ldif dosyasi ile yaptiniz?
ldap komutlarini(kullanici ekleme icin) yazabilir misiniz?

> groupOfNames objectclass "cn" attr. kullanimini
> zorunlu tutuyor.

groupOfNames Object Classi:

zorunlu alanlar:

objectClass
cn
member

opsiyonel alanlar:

description
ou
businessCategory
owner

> Ek olarak "member" attr. ile
> kullanicilar gruba dahil edilebiliyor(mus).

gruba uye eklerken asagidaki kullanima benzer bir yapi kullanin.
member alanina ozellikle dikkat edin.

dn: cn=Grup1,ou=Groups,dc=example,dc=com
cn: Grup1 admin
objectclass: groupOfNames
objectclass: top
member: uid=user1,ou=people,dc=example,dc=com
member: uid=user2,ou=people,dc=example,dc=com

iyi calismalar,
Erhan Ekici