[linux-ileri] veri kurtarma (kodlama hatasi için ozurdilerim)

From: Tamer SAFAK (tamer@penguenim.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 13:14:14 EEST

Merhaba,

Yedegini aldigimi zannettigim makinamda hda2 de Gelecek 3.0 kok dizini mevc=
ut=20
idi. Ayni makinada 4 isletim sistemi calistiriyordum (hepsi Linux).=20
Dikkatsizlik sonucu Mandrake yi hda2 nin uzerine kurdum.=20

Benin dosyalarim 4 GB a yaklasan kisimda idi. Mandrake yi ise 3 GB a yakin=
=20
kurdum. Buyuk olasilikla EXT3 olarak kurdugum bu kisimda beni=3D
m dosyalarin=20
oldugu yerin uzerine bir sey kopyalanmamis olamasi lazim.

Linux da Tiramisu gibi calisan herhangi bir program var midir aca=3D
ba?

Yedeklemede, ag uzerinden belirledigim dizinlerin belli araliklarla=3D
=A0yedegini=20
alabiliyorum, Fakat cok eskiden MS Windows icin bir program duymustum Bu=20
program yedeklencek dosya veya dizinleri kontrol altinda tutup degise=3D
n bi=20
dosya varsa, degistigi anda yedegini aliyordu. Boyle bi program Linux icind=
e=20
mumkun mudur?

Tesekkurler

Tamer SAFAK