[linux-ileri] veri kurtarma

From: Tamer SAFAK (tamer@penguenim.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 12:59:10 EEST

Merhaba,

Yede=F0ini ald=FD=F0=FDm=FD zannetti=F0im makinamda hda2 de Gelecek 3.0 k=
=F6k dizini mevcut=20
idi. Ayn=FD makinada 4 i=FEletim sistemi =E7al=FD=FEt=FDr=FDyordum (hepsi L=
inux).=20
Dikkatsizlik sonucu Mandrake yi hda2 nin =FCzerine kurdum.=20

Benin dosyalar=FDm 4 GB a yakla=FEan k=FDs=FDmda idi. Mandrake yi ise 3 GB =
a yak=FDn=20
kurdum. B=FCy=FCk olas=FDl=FDkla EXT3 olarak kurdu=F0um bu k=FDs=FDmda beni=
m dosyalar=FDn=20
oldu=F0u yerin =FCzerine bir =FEey kopyalanmam=FD=FE olamas=FD laz=FDm.

Linux da Tiramisu gibi =E7al=FD=FEan herhangi bir program var m=FDd=FDr aca=
ba?

Yedeklemede, a=F0 =FCzerinden belirledi=F0im dizinlerin belli aral=FDklarla=
 yede=F0ini=20
alabiliyorum, Fakat =E7ok eskiden MS Windows i=E7in bir program duymu=FEtum=
=2E Bu=20
program yedeklencek dosya veya dizinleri kontrol alt=FDnda tutup de=F0i=FEe=
n bi=20
dosya varsa, de=F0i=FEti=F0i anda yede=F0ini al=FDyordu. B=F6yle bi program=
 Linux i=E7inde=20
m=FCmk=FCn m=FCd=FCr?

Te=FEekk=FCrler

Tamer =DEAFAK