[linux-ileri] terminal klavye ayarlari

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Wed 19 May 2004 - 08:56:14 EEST

merhaba,

unix uzerinde calisan bir programimiz var. win uzerinde bir terminal
emulatoru(wtnvt) ile bu sisteme baglanip ve stok islemlerini takip ediyoruz.
linux makinamdan baglanip islem yapmak istedim ama ustesinden gelemedigim
bir sorunum var. win uzerinde ki terminal programindan F tuslarina bazi
fonksiyonlar atamistik. linux uzerinde denedigim terminal programlarinda bu
tuslari kullanamiyorum. bu tuslari linux altindaki terminal programlarina
nasil tanimlarim?

tesekkurler
Aykut