[linux-ileri] HP Printer Sorunum - Lutfen yardim edin..

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 19 May 2004 - 17:02:22 EEST

Merhaba Arkadaslar,
Yeni bir HP PSC 1110 printer aldim ve printer'dan cok memnunum. Linux
Printing'de calisma orani Mostly olarak gosterilmis yazicimin.. Ilk
tanitmada cikti aldim ve gayet iyiydi. Ama hem biraz yavasti hem de
sadece yazi olan sayfayi sanirim renkli kartusla basiyordu. Bunun
uzerine biraz oynamalarda bulundum, HPOJ'u falan kurdum ki scanner
ozelliklerini de kullanabileyim. Sonucta simdi ROOT iken ptal-init start
yazdigimda (ptal-init setup yazip bir takim ayarlarla yaziciyi bulmasini
saglamistim) tarayici ozelliklerini SANE ile kullanabiliyorum. Ama su
anda yazicidan cikti alamiyorum. Alsam bile yeniden siyah icin siyah
kartusu yerine renkli kartusu kullanmasindan korkuyorum. Lutfen yardimci
olur musunuz ? Dagitimimim Fedora ama pek farkedecegini sanmiyorum.
Simdiden tesekkurler..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org