[linux-ileri] Re: Linux'da güncelleme

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 23:04:49 EEST

 Merhaba,

 Oncelikle eline saglik, guzel bir gentoo introduction olmus :)

> Diğer yandan eğer birden fazla gentoo makinanız varsa bu derleme
> işlemlerini bu sistemler arasında paylaştırmak için distcc'yi
> kullanabilirsiniz [ emerge distcc ]. Böylece bir derleme işi için n
> tane makina kullanılır ve derleme işlemleriniz hızlanır.

 Bu derleme islemi icin diger makinalarin illa gentoo olmasi gerekiyor
mu, ya da gentoo olmasi fazladan bir avantaj getiriyor mu ?

 Daha dogrusu gentoo distcc ye bazi ozel ekler vs. yapiyor mu?

 (distcc benim bildigim preprocessing vs. yi ana makinada yaptiktan
sonra derleme islemi icin diger makinalara iletiyor ilgili veriyi)

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens