[linux-ileri] Mysql problemimde ilerleme mi?

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Mon 03 May 2004 - 16:36:37 EEST

timeout error occured trying to start mysql daemon

hatasını alabiliyorum.

linuxsrv yi localhost yaptım
host (neatta) kısmında 127.0.0.1-localhost.localdomain-localhost u ekledim

"timeout error occured trying to start mysql daemon" hatam var artık. google
da aradım. liste history sine baktım (son 10805 mesaj) işin içinden çıkmaya
çalışıyorum. Hani birisi çıkıp, kardeşim fedora daha yeni, sen rh9 kullan
derse direk silip onu kuracağım :).