[linux-ileri] Fedora-Mysql ama sorun nedir?

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Mon 03 May 2004 - 16:05:01 EEST

Fedora kurdum. Neat ile dns host kısmımı linuxsrv.localdomain yaptım (bunu
ağda adı böyle gözüksün diye yapıyorum, doğru mudur emin değilim ama işe
yarıyor). Açılırken mysql in hata verdiği dikkatimi çekti. Sistemi Türkçe
seçmedim (redhat 9 da vardı bu sorun). ardından lib var mysql dizinimdeki
yedeklediğim dataları geri attım. Reboot ettim açılırken start olmadı diyor.
status istiyorum çalışıyor yazıyor. restart edince durdurulma mesajı
çıkıyor, ama yine başlarken olmadı diyor(ingilizce diyor tabii). Daha
önceden bir hata gördüğümde "çalışıyor ama subsys kilitli" mesajlar verirdi
arardım çözerdim. Ama şimdi ne yapacağım ?

Bir fikri olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. Yoksa basit bişeyleri mi
gözden kaçırıyorum ki??