[linux-ileri] Türkiye'nin Yeni Linux Sürümü

---------

From: deran _web (deran_web@hotmail.com)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 12:05:59 EST

    Çok iddalı bir başlık oldu bende farkındayım ama bende türkiye'ye
    yakıışır,büyük bölümü türkçe bir sürüm geliştirmek istiyorum bana sürüm
    geliştirme konusunda,rpm derleme,program veya belge türkçeleştirebilecek
    arkadaşlar arıyorum.Ben bu linux sürümünü cd olarakta satmayı düşünüyorum ve
    kazandığım geliri bir yardım kurumuna bağışlayacağım.Ayrıca bir kaç sorumda
    olacaktı ben bu sürümü LFS sistemiyle yapabilirmiyim ?,LFS yöntemini biraz
    açıklarmısınız.
    Saygılarımla,
    Deran Delice
    http://www.ozgurgelecek.org.tr.tc

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.