[linux-ileri] Re: Elektrik Kesintileri

---------

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sun 28 Mar 2004 - 17:30:38 EST

    Ayni sorunu bende yasamistim
    Hatta ayni konuda bu listeye mail de atmistim :)
    linux duzgun kapanmadiktan sonra filesystem check yaparsan ve pid
    dosyalarini silersen
    sorun buyuk olasilikla cozuluyor fakat uygulama bazinda sorunlar
    kalabiliyor mesela mozilla
    acikken boyle bisi olursa mozilla yi tekrar yuklemek durumunda
    kalabiliyorsun
    ama genelde dosya sistemi kendini duzeltiyor.
    Arsivlere bakarsan bana bir kac cevap gelmisti bu konuyla ilgili onlari
    da okursan iyi olur

    Bilgisayarda cok titiz oldugumdan ve fazla mukemmeliyetci oldugumdan=20
    hasarli bir Linux'um var dusuncesiyle en bastan tum sistemi yuklemek=20
    durumunda kaldim.

     Ayni hastalik bende de vardi ama artik biraktim cunku sana sadece zaman
    kaybi yaratiyo
    ayrica ruh sagligin icin hic bir programin mukemmel olmasini bekleme :)

    iyi calismalar.