[linux-ileri] Re: Pcnet CD'si

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 04:14:20 EST

    > Merhaba Arkadaşlar,
    Selam

    > Ben PCnet linux bölümü için küçük bir yazılım bölümü
    hazırlayacağım.Yaklaşık
    > 50 MB yerim var ve ben güzel uygulamaları eklemek istiyorum.Pcnet okurları
    > için yazılım önerilerinizi bekliyorum.
    Muhasebeci(http://muhasebeci.sf.net) programi gelistiricilerindenim.
    Gelisimi henuz devam etmesine karsin ihtiyaclari kismi olarak
    karsilayabilecek niteliktedir. RPM pakedi de 132 kb buyuklugundedir :) Belki
    az bir alaniniz kalirsa koymak isteyebilirsiniz diye bilgi vereyim dedim.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net