[linux-ileri] Blender

---------

From: Murat SISMAN (msisman@kobiline.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 03:01:10 EST

    Blender ile ilgilenen arkadas varmi acaba?
    3D StudioMax yerine Ufak ve orta düzey projeler için blender kullanmak
    istiyorum ama halen o kötü gui tasarimini düzeltmedikleri için beni hep
    itiyor. Türkçe kaynak sadece 1 tane bulabildim, o da tercüme. 3D ile
    ilgilenen arkadaslar varsa bir grup olusturulabilirmi?

    http://www.muratsisman.com.tr.tc