[linux-ileri] Re: Acil Yardım !!!

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Sat 20 Mar 2004 - 10:44:17 EST

    Merhabalar...

    XF86Config ayarlari nasil?
    XF86 loglarina baktiniz mi?
    "Mousepad" mi "trackpoint" mi?

    Google'da sorunuzu arattiniz mi?

    NOT : Lutfen e-posta konu kismini kısaca soruyu ozetleyecek kelimelerden
    seciniz.Unutmayiniz ki bu liste arsivlenmektedir.Baska birileri liste arsivini
    arattiginda "Acil Yardim !!!" konulu bir e-posta o kisi icin bi anlam ifade
    etmeyecektir(Size de bir anlam ifade etmeyecektir.).Son olarak bu soru sizce
    "linux-donanim" veya "linux-baslangic" listelerine daha uygun değil midir?

    iyi calismalar,
    Erhan Ekici