[linux-ileri] Re: ip tables

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 02:19:45 EST

    Selamlar..

    %100 cozum olmaz mutlaka. Fakat basit bir hile yapabilirsiniz:

    iptables -A FORWARD -m ttl --ttl 128 -j ACCEPT
    iptables -A FORWARD -m ttl --ttl 64 -j ACCEPT
    iptables -A FORWARD -m ttl --ttl 255 -j ACCEPT
    iptables -A FORWARD -j DROP

    Gibi bir seyler yapabilirsiniz. Internet paylasimi yapan bilgisayar bir
    router olarak calisip ttl'i bir azaltacagi icin bu yontemin ise yaramasi
    mumkun olabilir.

    Bu isin %100 kurtulusu yok aslinda. Ama proxy kullanmayi
    deneyebilirsiniz. Boylece proxy'ye yetkili olanlar girebilir sadece
    -belki-...

    Saygi ve sevgiler..