[linux-ileri] Re: ip tables

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 13:31:06 EST

            Eger E makinasindaki arkadasiniz 2 ethernet karti kullanarak ve sadece route yaparak z makinasini internete cikariyorsa sizin makinaniz z makinasinin ipsini gorebileceginden iptables ile engelleyebilirsiniz ama e makinasi z makinasini internete cikarirken nat islemi uyguluyorsa z makinasina sizin makinaniz z makinasini da e makinasi zannedeceğinden engelleme yapamazsiniz. yada e makinasinida engellersiniz.
    iyi çalışmalar..
    Emre Tugriceri
    etugriceri@phreaker.net
    uin:1075326