[linux-ileri] fedora core 1 kurulumu

---------

From: Mehmet Emin (bayhuck@mynet.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 15:54:09 EST

     merhaba arkadaşlar fedora core 1 i ftp.linux.org.tr[1] den indirdim .iso
    ları nero ile cd ye çektim. Cd'den boot ettim açıldı paketleri kurarken daha
    %1 de iken hata ile karşılaşıldı "losetup-2-11y-29 " dosyasını kurarken hata
    ile karşılaşıldı diyor ve sadece reboot a izin veriyor bu neden kaynaklanmış
    olabilir. bu dosyanın bozuk olma ihtimali yok.hatta ilginç taraf şu ki
    kurulumun bu aşamasıan gelmesi iso ları rw cd ye çekmemle oldu yoksa normal
    cd-r lere cektim oraya kadar bile gelmiyor. onlarda ise şu hatayla
    karşılaştım "crc error(6) freein initrd memory 3031 free kernel panic
    vfs:unable to mount root fs on 09:10" gibi bir hata veriyor ve klavyenin
    ışıkları yanıp sönüyor. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. M.Emin
    --- Links ---
       1 ftp://ftp.linux.org.tr/