[linux-ileri] liste disi ut2004

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 10:55:04 EST

    Selamlar
    arkadaslar mazur gorun oyun listesine mail atamadim bende dayanamadim buraya yazdim. Simdiden ozur dilerim.
    Dun aksam ut2004 indirdim tabiki linux icin olan binary dosyalarini www.ut2003.com adresinden bir tek sey diyecem
    ben boyle guzel oyun gormedim. Hele birde linuxta oynayinca bayagi bir sevindim. ut2003 den oldukca hizli ve oldukca detayli ozellikle strateji sevenler icin ilginc bir oyun bolumude mevcut. (icimi doktum :) )

    Saygilarimla
    M.Ali VARDAR