[linux-ileri] Re: DNS Sorunu Beni Fitik Ettirdi.. ;-(

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 18:12:02 EEST

/etc/resolv.conf 'da 127.0.0.1 yaziyor sadece... /etc/host.conf 'da
order bind,hosts dedim. DHCP'nin resolv.conf'a yazmasini da engelledim.
Su anda calisiyor sanirim. Onceki haline gore nispeten daha iyi..
Calisip calismadigini nasil anlayabilirim ? Tesekkurler tum yardimlar ici
n..

Alper KANAT
http://raptiye.org

0