[linux-ileri] cevrimdisi sorunu

---------

From: linuxarastirma (antalya@ofisnet.biz)
Date: Mon 14 Jun 2004 - 18:34:06 EEST

Linux ileri bolumunu umarim bu soru ile rahats=FDz etmiyorumdur.3 =
g=FCnd=FCr
baslangic ve network den yardim alamadim.

Clarkconnect Home editionda bir sorunum var.
Firewall ve Fileserver olarak kullaniyorum.
Windows File Sharing den actigim klasoru ( burada maalesef yetkileri
degistiremiyorum) SSH ile baglanarak herkeze tam yetki ( yada istenilen
yetki ) haline getiriyorum. Ardindan ag uzerinden bu klasoru bularak, ag
surucusune baglan diyorum.Sonrada cevrim disi kullan diyorum. Sorun =
burada
basliyor.Cevrim disi iken bir dosyayi degistirdigimde, yada yeni bir =
dosya
yarattigimda, cevrimicine gectigimde bu dosya esitlenirken yetki hatasi
veriyor.Hem dosyanin hemde klasorun yetkisi 777 olmasina ragmen
degistiremiyorum. Yada bu Linux uzerindeki klasore bir dosya ekledigimde
yetkisi neden klasorun yetkisi 777 oldugu halde daha dusuk geliyor.Cozum
nedir acaba?