[linux-ileri] FC2'de Kernel 2.6 Derlemek

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sun 13 Jun 2004 - 21:58:00 EEST

Merhaba,

Ihtiyac ve meraktan FC2'de kernel derlemek istiyorum. FC2'de zaten
Kernel 2.6 derli oldugundan cok sorun cekecegimi sanmiyorum ekstra
program vb yuklemek gibi... Esas sormak istedigim sorular sunlar:

1) FC2'deki derlenmis kernelin .config dosyasi nerededir ve bu dosyayi
ne yapmam lazim ki make oldconfig ile derlenmesini saglayayim ?

2) En bastan kernel derlemek istersem initrd olusturmam gerekiyor mu
mutlaka ? Daha onceki denemelerimde sistem acilmamisti diye hatirliyorum
cunku.. Olusturmam gerekiyorsa nasil yaparim ?

3) Yine en bastan derlemek istersem neleri modul olarak derlemeliyim ve
bu modullerin aktif hale gelmesini nasil saglarim ?

Arkadaslar web sitesi adresleri yerine sizlerin yazdiklarini tercih
ederim. Ama web adresi verecekseniz lutfen sorumun tam cevabini orada
bulabileyim. Yoksa belgeler.org'da falan ben de biliyorum Kernel derleme
manuelinin oldugunu.. Google'da arastirdigimda da bunlarin cikacagini
biliyorum ama bu sorularimi sizler cevaplarsaniz benim icin cok daha iyi
olacak. Simdiden cok tesekkur ederim..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org