[linux-ileri] domain adi olmadan qmaile login

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 16:36:52 EEST

merhabalar.
www.qmailrocks.org da anlatildigi gibi qmaili kuruyorum. gayet guzel bir
site. spamassasin den clam a kadar hersey adim adim anlatiliyor. benim
sorunum ise qmaili kurulu olan exchange yerine kullanmak istememden
kaynaklaniyor. varolan su anki sistemde 3 tane sanal domain var. ve
kullancilar servera domain adi olmadan sadece kullanici adi ile logon
oluyolar. qmail kurarsam sanal domain kullanicilari "kullanici@domain"
seklinde servera login olacaklar. bu login olayini sadece "kullanici"
seklinde ayarlamak mumkun mu? bunu yapabilirsem cok buyuk bir sikintidan
kurtulmus olacagim. aski halde tum clientlarin ayarlari beni cok
ugrastiracak.

tesekkurler.