[linux-ileri] samba

From: Ali Aydin (aliaydin@marketweb.net.tr)
Date: Sat 24 Jul 2004 - 13:24:27 EEST

selamlar, slackware 10 kurdum ve samba da bir sorunum var. soyleki:

redhat 9 kurulu bir makinada smbd 2.2.7a cali
siyor. ve cesitli paylasimlar var. kullanicilarin home dizinleride
paylasimda.
daha once (slackware 9'da)
smbmount //10.0.0.100/ali /mnt/sambaserver -o username=xxxx,password=xxxx
seklinde redhat makinadaki home dizinimi kendi makinama mount ediyor guzel
guzel kullaniyordum.
simdi ise (suanda slackware 10 makindamda samba 3.0.4 calisiyor) ayni islemi
yapamiyorum.
aldigim hata mesaji sudu:
1351: tree connect failed: Call timed out: server did not respond after
20000 milliseconds
SMB connection failed
"1351" sanirim pid her denememde degisiyor cunki.
enteresandir ayni makinada sifre gerektirmeyen public share ler var ve
onlari hic problemsiz mount edebiliyorum.
ayrica herhangi bir windows makinadaki paylasimada erisebiliyorum. hatta
redhat makinaya:
smbclient -L 10.0.0.100 dedigimde mevcut paylasimlarin listesinide elde
edebiliyorum.
onemli bir seyde, makinayi ilk kurdugumda bu sorun yoktu. makinaya turkce
ayarlarini yaptim ve vmware 4.5 yukledim. bu sorun patlak verdi.
sorun acaba vmware'denmi kaynaklaniyor? makina acildiktan sonra vmware diye
gecen processleri olduruyorum ama gene ayni hatayi aliyorum.

bu arada google'da falanda hicbisi bulamadim. deli olcam
fikri olan varsa yardimlari icin simdiden tesekkur ederim
iyi calismalar