[linux-ileri] Re: Slackware 10 AC'97 Ses Problemi

From: Serdar (pantamorphous@yahoo.com)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 12:15:14 EEST

Ya arkadaşlar bir soru sordum hayatın anlamı yaptınız.
Yok ileriye atılmaz yok geriye atılmaz.
Ya hocam biliyosanız sorunun kaynağını cevap verin
Ama sorun çıkardınız. Sonucunda burda işnsanlar yardımkaşmak için buluşuyo
burası senin yerin burası benim yerim kavgası için değil
megolomanlığı keselim lütfen.

Bayram_Tamer_Güneş <btgunes@interekspres.com> wrote:
Serdar =?ISO-8859-1?Q?KÖYLÜ?= wrote:

> [...]
>baslangic seviyesi..
>
>[linux-ileri] Re: proxy kernel: New not syn:
>[linux-ileri] X birden fazla Desktop
>[linux-ileri] Re: named kontrolu
>[linux-ileri] Kernel ve USB Flash Disk Destegi
>[linux-ileri] Re: BIOWT Projesi
>[linux-ileri] Radius server
>
>Iste sana son threadlar ileri listesinden. Bence hicibirisi ileri
>denebilecek kadar ehven bir mevzu degil. Ama benim icin boyle olmasi,
>senin icin veya bir baskasi icin oyle olmasi anlamina gelmiyor.
>
>Bu ileri/baslangic ayrimi, bostur, luzumsuzdur. Lagvedilip konuya vs.

kesinlikle evet. linux-ileri listesi varsa bi de linux-geri listesi
açalım :)