[linux-ileri] Re: Slackware 10 AC'97 Ses Problemi

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 12:27:44 EEST

Sevgili soyadı belirsiz Serdar,
On Fri, 2004-07-23 at 02:15 -0700, Serdar =FFffffffffffa0 wrote:
> Ya arkadaşlar bir soru sordum hayatın anlamı yaptınız.
> Yok ileriye atılmaz yok geriye atılmaz.
> Ya hocam biliyosanız sorunun kaynağını cevap verin
> Ama sorun çıkardınız. Sonucunda burda işnsanlar yardımkaşma
k için
> buluşuyo burası senin yerin burası benim yerim kavgası için de
ğil
> megolomanlığı keselim lütfen.

Listelere yeni katılan arkadaşlar, genellikle liste.linux.org.tr
sayfasında yer alan LKD tarafından sağlanan her e-posta listesinin
içeriğinin anlatıldığı metinleri okumuyorlar.

İnsanlar, ilgilendikleri kategorilerde bilgi paylaşmak isterler, aksi
takdirde günde birkaç yüz okunacak e-posta eder. Sen sorunu sorup
yanıtını alacaksın, sonra da listeden ayrılacaksın. Örneğin
 ben bu
listeleri yaklaşık 5 yıldır okuyorum.

Burası da linux-ileri listesi. Burada ses kartını tanıtamayan çay
laklara
yer yok. Uygun bir liste bulup sorunu oraya sor. linux-baslangic listesi
uygundur. Böylece bu listedeki burnu havada ileri düzey insanlarını
 da
rahatsız etmemiş olursun, sonra bir gün ileri düzey bir soru soraca
olursan seni ciddiye alırlar.

Olay bundan ibarettir,

Umarım sorununu çözersin,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part