[linux-ileri] Re: thread process

---------

From: Bora Şahin (borasahin@netone.com.tr)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 20:11:13 EEST

SLmLar,

BS> clone() thread yaratir, ancak fork() thread olusturmaz. Her ne kadar fork()
BS> clone() turevi vir sistem cagrisi ise de. Her thread'in bir process oldugu
BS> dogru ancak her process bir thread degil. Aksi takdirde thread in tanimini
BS> degistirmis oluruz. Hafif process diyenler olabilir, ama bu fork eden prosesi
BS> thread sinifina sokmaz.

Doğru haklısınız... Esasında yazarken "konunun mahiyetine" dair diye bir ibare koymuştum... Bununla
kast etmek istediğim buydu. Yani S. KÖYLÜ'nün onu kast etmediğini, sadece böyle bir stili olduğunu,
kendinden önce vurgulamak istemiştim :-)

BS> neyse, Serdar'in ifadeler tam anlasilir degil. PS: dusmene gerek yok Bora :)
BS> ayip ediyorsun, o olgunluga sahipiz. Ben de yanlis anlamayi engellemek adina
BS> yazdim. Sonucta dogru bir tane oldukca bir yerde anlasacagimiza eminim

Yanlış anlaşıldıysa kusura bakma... Bazen bu tip anlaşmazlıklar oluyor, sonra da işin içinden çıkmak
güç olabiliyor. O yüzden böyle bir gereksinime ihtiyaç duydum...

--
Bora Şahin
borasahin.port5.com