[linux-ileri] Re: thread process

---------

From: Murat Eroglu (unbreak@gmx.net)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 15:07:43 EEST

-----Original Message-----
From: linux-ileri-bounce@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-ileri-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Serdar
KÖYLÜ
Sent: Thursday, July 01, 2004 2:39 PM
To: linux-ileri@liste.linux.org.tr
Subject: [linux-ileri] Re: thread process

>Selamlar..

mıydı
İşi soran
KÖYLÜ'nün iyi bir

Serdar Köylü bence Linux adina bu ülkenin gelmiş geçmiş en
iyilerinden
sayılabilir. Iyi bir alim gerektiginde iyi bir egitimcide olabilir..
Sadece yukarda yazan kişilerin yazdiklarina katilmadigim için
yazdim..

>Katilirim bilakis sonuna kadar.. Ama egitimci olanlar uykuda oldugu
icin
maalesef biz keciler
>abdurrahman celebi olmak vaziyetinde kaliyoruz..

>Saygi ve sevgiler..

Best Regards,
Murat Eroglu
murat@linuxq.org