[linux-ileri] secure remote iptables management

---------

From: Emre CELEBİ (emre22@europe.com)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 06:42:51 EST

    Merhabalar,

    Su anda mevcut 6 adet iptables firewallunu ssh ve iptables scriptleri ile yonetiyorum lakin rulelarin uzunlugu nedeniyle bu yontemden hoslanmiyorum, ikinci olarak ta bu islemi firewall builderda oldugu gibi nesne tabanli yapmak istiyorum, ucuncu olarak ta eger nesne tabanli olur ise genel guvenlik politikasini daha iyi takip edebilecegimi ve daha iyi raporlama/dokumante yapabilecegimi dusunuyorum.

    Simdi soracagim su ki, iptables icin secure remote management araclari kullanan/bilen var mi? web arayuzu veya java tabanlida olabilir. freshmeat ve sourceforge arastirmalarimda sadece bir tane bifrost toolunu bulabildim oda ucretli. Ayrica daha beta ve alpha olan bir kac proje daha vardi, lakin stable degillerdi.

    bu konuda bilgisi/tecrubesi olan var ise yardimci olurlarsa sevinirim. Simdiden tesekkurler.

    Emre CELEBI.