[linux-ileri] Re: Listelerde Turkce karakter.

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 06:22:20 EST

    On Sat, 24 Jan 2004 11:55:21 +0200
    "Murat Barış ÜNAL" <mbunal@bugsbilgisayar.com> wrote:

    MBÜ> gerçekten bunu bir cozumu yok muki?

     Gayet mumkun.

     Transfer encoding olarak quoted-printable yerine 8-bit secilirse
     Codeset/character set olarak ISO-8859-9 secilirse

     Mesajlarimiza TR ye ozel karakterler kullanarak yazmamizda sorun olmaz.

    MBÜ> neden bu kadar karman corman
    MBÜ> bu yazilar. bende okumaktqa zorlanıyorum. bir cogunu okumadan silip
    MBÜ> atiyorum hatta.

     Ben de vakit harcamiyorum. Gozlerim benim icin degerli.

    MBÜ> acaba bende bolye bir problem var mı?
    MBÜ>
    MBÜ> test satırı >>>> üÜğĞşŞçÇöÖıİ

     Outlook kullaniyorsunuz ama sizden gelen mesajda da sorun yok.

     Demek ki biraz kullanicilarin isguzarligi sozkonusu oluyor.

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>