[linux-ileri] Re: ileri nedir? ne değildir?

---------

From: Levent Aksoy (levent@portakalteknoloji.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 03:35:16 EST

      Bunu kisinin ihtiyaclari belirleyecektir. Ornegin eger sen Mercedes almak istiyorsan bu ileri seviye bir sorundur. Ama ekmek almak istiyorsan baslangic seviyesi bir sorundur. Herkes hayatinda bir kere ekmek almistir, ama Mercedes almamistir.

      Neyin Mercedes neyin ekmek oldugunu da anlamak icin, buraya soru sormadan once liste arsivlerini ya da google arama motorunu kisilerin biraz arastirmasi lazim. En azindan Man page How-To dokumanlarina bakmalari lazim.

      Zaten okuyarak bulamadigimiz problemler ya da buldugumuzda urettigimiz cozumler ise yaramamissa listeleri kullanalim diye dusunuyorum. Yoksa her sorunu buraya sormak bence yanlis.

      Dedigim gibi bu benim yaklasimim, herkes bunu yapsin demiyorum. Baskalari da baska yaklasimlar getirebilir.