[linux-ileri] Re: debian 3.0 a printer kurmak

---------

From: Murat ARSLAN (muarslan@meteor.gov.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 10:28:55 EST

    Selamlar,

    Yardımda bulunan tüm arkadaşlara teşekkürler. Şu anda HP Color LazerJet
    8550N printerimiz tanıtılmış durumda ve bir problem görünmüyor. Değişik
    uygulamalarla testini henüz yapmadım fakat sanıyorum onlarda da bir sorun
    çıkmayacak. Ayrıca, printer listesinde bu printer var. Dolayısıyla farklı
    bir kurulum yapmaya gerek kalmadı.

    Tekrar teşekkürler.

    İyi çalışmalar.

    Murat ARSLAN