[linux-ileri] Maildir/ problemi

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 05:35:21 EST

    Selam arkadaslar

    Postfix de home_mailbox=Maildir/ olmasina ragmen Outlook Express den
    kullanici maillerini kontrol ettigimde sanki hic mail gelmemis gibi
    gosteriyor. Halbuki kullaniciya localden mail atiyorum ve home unda
    Maildir isminde bir klasor olusuyor hatta o klasorun icinde new
    klasorunun altinda da attigim maili gorebiliyorum. isin ilginc tarafi
    main.cf den home_mailbox = /var/spool/mail yapinca hic bir sorun
    yasamiyorum. Bunu nedeni ne olabilir.

    Simdiden tesekkür ederim.

    iyi calismalar