[linux-ileri] Kernel 2.6.0 update problemleri,

---------

From: Murat Eroglu (unbreak@gmx.net)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 05:02:50 EST

    Merhabalar,

    Yaklasık 3 haftadir kernel 2.6.0 a geçmek için ugrasiyorum ama sorunlar
    bitmiyor bir turlu, Su ansa ses karti problemim ön planda, defalarca kernel
    derlememe ve ses kartima ait modulu cok titiz bir şekilde seçili olmasina
    özem göstermeme rağmen baslangiçtaki kernel hata mesajlarindan kurtulamadim,
    bu konu hakkında yardima ihtiyacim var...

    kernel 2.6.0 boot.msg cerate /var/log/boot.msg

    www.linuxq.org/linux/kernel/boot.msg

    /etc/modprobe.conf

    www.linuxq.org/linux/kernel/modprobe.conf

    # dmesg

    www.linuxq.org/linux/kernel/dmesg.txt

    Yukardaki linkler sistemimdeki genel ayarlarin...

    Artik son yollari deniyorum 2.4 rpm update yaptigim için oda normal
    çalişmiyor.. sirt ses karti içinde sistemi 2. bir defa silip geri yuklemek
    cok uzun zaman aliyor..

    Yardimlariniz için şimdiden teşekkurler..