[linux-ileri] Re: partition copy filesystem conversion

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 03:10:52 EST

    Mon, 12 Jan 2004 03:42:54 +0200 (WET) tarihinde toros gokkurt
    <toros@metu.edu.tr> soyle yazdi:

    TG> Ancak burda sorun su: / dizinini kopyalarken /home da mount edildigi
    TG> icin home dizini de tekrardan kopyalanacak diye dusundum, ha bunda bir
    TG> sorun olurmu bilemiyorum henuz denemedim. Bu sekilde kopyalamalimiyim
    TG> tek tek? yoksa yeni diski mount ettikten sonra direk / u kopyala mi
    TG> diyeyim?
    CD, disket ya da benzeri bir yontemle o bilgisayari acarsaniz; boyle bir
    derdiniz olmaz. O zaman kok disk bolumunu de alip herhangi bir dizine
    baglayip, herhangi bir disk bolumu gibi davranabilirsiniz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694