[linux-ileri] Re: Uydu internet, sky star2

---------

From: hasan can (cferamus@yahoo.com)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 02:28:18 EST

    --- "M.Ali VARDAR" <alivardar@ttnet.net.tr> wrote:

    > Selamlar anladigim kadariyla sniff isleminden
    > bahsediyorsunuz.mac adresi degidtirerek belli bir

    hayır, amacım iki yonlu uydu tekeli kırılıncaya kadar
    tek yonlu uydu interneti ile 10 kadar makinayı bir
    sunucu uzerinden internete baglamak.

    > frekans uzerindeki tum haberlesme paketlerini
    > kayededebilrsiniz dogal olarak bunun adi internet
    > erisimi degildir. Sadece paketleri toplarsiniz bir

    bu tur birsey duydum. ama mac adresini bildiginiz
    birinin hareketlerini izlemekten fazla bir yararı
    olmaz düsüncesindeyim.

    acaba bu tur bir sistemi linux ile kullanan varmi.
    verimi nasildir. bizde agirlik download uzerine.
    upload sadece gunde bir kac mailden olusuyor.

    superonline nin boyle bir urunu var ancak belli bir
    kapasiteden sonra (aylık 400 mb) sistemin cok
    yavasladigini duydum. bu konudaki yorumlarinizi yazar
    iseniz ve daha uygun fiyata sınırsız download imkani
    veren isp lerin ismini verebilirseniz sevinirim.
    sevgiler
    feramus