[linux-ileri] Re: Uydu internet, sky star2

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 02:20:09 EST

    Selamlar anladigim kadariyla sniff isleminden bahsediyorsunuz.mac adresi degidtirerek belli bir frekans uzerindeki tum haberlesme paketlerini kayededebilrsiniz dogal olarak bunun adi internet erisimi degildir. Sadece paketleri toplarsiniz bir suru ivir zivir paket sisteminize gelecektir. dolayisiyla sizden giden bir veri olmadan bunun paylastirilmasi gibi bir konu mantikli degil
    eger bahsettginiz konu baska ise acarsaniz sevinirim